Drogi Widzu, podczas świadczenia usług przetwarzamy dostarczane przez Ciebie dane zgodnie z naszą Polityką RODO.
Kliknij aby dowiedzieć się jakie dane przetwarzamy, jak je chronimy oraz o przysługujących Ci z tego tytułu prawach.
Informujemy również, że nasza strona korzysta z plików cookies zgodnie z Polityką cookies.
Podczas korzystania ze strony pliki cookies zapisywane są zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
W każdej chwili możesz wycofać zgodę na przetwarzanie danych oraz wyłączyć obsługę plików cookies, informacje
jak to zrobić przeczytasz tutaj i tutaj.
Kasia Rosłaniec, reżyserka przebojowych i wielokrotnie nagradzanych Galerianek, przedstawia historię 17-latki, która zostaje matką. Bejbi blues to kolejny - po Sali samobójców - wnikliwy, poruszający, ale też nie pozbawiony humoru, portret pokolenia młodych Polaków. Generacji facebooka, smsów, chatów i blogów internetowych.
17-letnia Natalia (Magdalena Berus) urodziła dziecko. Ale to wcale nie była „wpadka”. Natalia ciążę zaplanowała. Razem ze swoim chłopakiem Kubą (Nikodem Rozbicki) próbują podołać obowiązkom rodziców, choć sami jeszcze na dobre nie dorośli.
W obsadzie, podobnie jak w Galeriankach, Kasia Rosłaniec postawiła na młodych debiutantów. Natalię zagrała niezwykle utalentowana Magdalena Berus, która po roli w Bejbi blues wystąpiła u boku Jakuba Gierszała w filmie Jacka Borcucha Nieulotne. Wspierają ją inne młode talenty - Klaudia Bułka, Nikodem Rozbicki i Michał Trzeciakowski. Obsadę uzupełniają gwiazdy: Magdalena Boczarska (Różyczka), Mateusz Kościukiewicz (Wszystko, co kocham), Katarzyna Figura (Yuma), Renata Dancewicz (Pułkownik Kwiatkowski), Danuta Stenka (PitBull) i Jan Frycz (80 milionów).
Na przebojowej ścieżce dźwiękowej Bejbi blues m.in.: Die Antwoord, Anna Patrini, Cyberpunkers, Steve Aoki ft. Beetroots, Gypsy Pill, Gówno, Dick4Dick i Liroy.
Światowa premiera filmu miała miejsce podczas jednej z najważniejszych i najbardziej prestiżowych imprez poświęconych kinematografii - MFF w Toronto 2012.
„Energetyczny i poruszający” Piers Handling, dyrektor Toronto International Film Festival
„Po kontrowersyjnym debiucie, polska reżyserka Kasia Rosłaniec dzieli się z nami swoim niepokojącym i szczerym spojrzeniem na kwestie nastoletnich ciąż.” Todd Brown, TWITCH
„Młodzi aktorzy urzekają naturalnością, a finałowa scena elektryzuje.” Boyd van Hoeij, Variety
Bardzo słaby film. Kiepski scenariusz, dialogi i ich realizacja. Nie wiadomo, czy się śmiać, czy płakać...
Fragrance20-01-2013, 22:45
Gdzie jest stare dobre CHARLIE, w którym film był filmem, a gniotów nie było? Czyżby padł ostatni bastion kina dla ambitnych widzów w Łodzi.
ezaw15-01-2013, 12:15
Gdy wychodzi się z kina, to chce się zapomnieć o tym filmie, jednakże gdyby spojrzeć na ten film bez brania pod uwagę fabuły, to był on znośny, nawet na swój sposób ciekawy. Bliżej mu do parodii, niż do dramatu, i tak trzeba na niego patrzeć
Hp06-01-2013, 23:48
beznadziejny film...po obejrzeniu go ma się uczycie że jest się ubabranym w całym tym syfie i patologii... po co kręcą takie filmy? do przeważającej większości nie trafia sens tego filmu... ludzie śmiali się podczas tego filmu... i jak można tak męczyć to biedne dzieciątko - jaka matka godzi się na to żeby jej niemowlaczek grał w takim filmie...chyba tylko matka podobnego pokroju co bohaterka filmu...