Kino Charlie wraz z
Gutek Film zaprasza na weekendowe pokazy gorących przedpremierowych tytułów. Zapowiada się weekend pełen dobrych emocji!
Promocyjna cena dla par - zabierz do kina bliską osobę i podaruj Jej znakomite filmowe wspomnienia! Kupując bilety dla dwóch osób na dwa wybrane z poniższych seansów przedpremierowych, zapłacisz tylko po 19 zł za każdy bilet. Uwaga! Promocja dostępna tylko w kasie kina przy zakupie 4. Biletów.
11 lutego (piątek)
19:00
Piosenki o miłości sala audiowizualna
21:00
Matki równoległe sala studyjna
21:00
Paryż, 13 dzielnica sala kameralna
12 lutego (sobota)
19:00
Matki równoległe sala studyjna
19:00
Paryż, 13 dzielnica sala kameralna
21:00
Piosenki o miłości sala audiowizualna
13 lutego (niedziela)
17:00
Matki równoległe sala studyjna
17:00
Paryż, 13 dzielnica sala kameralna
19:00
Piosenki o miłości sala audiowizualna
14 lutego (poniedziałek)
19:00
Piosenki o miłości sala kameralna
21:00
Paryż, 13 dzielnica sala kameralna
PIOSENKI O MIŁOŚCI, reż. Tomasz Habowski, Polska 2021, 90'
Ona jest dziewczyną z bloku w małym mieście, on pochodzi z zamożnej, znanej warszawskiej rodziny. Ona kelneruje i śpiewa o tym, co jej w duszy gra, on marzy o wydaniu płyty, którą utarłby nosa sławnemu ojcu-aktorowi. Poznają się, gdy ona obsługuje przyjęcie, na którym on się bawi. Połączy ich miłość do muzyki, rozdzielą ambicje i marzenia. Kruche uczucie, które rodzi się między nimi, cały czas wystawiane jest na próbę: ona wciąż przed nim ucieka, on potrafi łgać jak z nut. Czy dwa tak różne brzmienia mogą się zestroić? Ile razy w życiu możliwy jest bis?
"Piosenki o miłości" okazały się największym przebojem ostatniego festiwalu w Gdyni. Debiut Tomasza Habowskiego to mocny, nowy głos polskiego kina. Słodko-gorzki jak najlepszy indie popowy kawałek i uderzający w najczulsze struny - tam gdzie miłość spotyka się z kalkulacją, a pasja z karierą. Romantyczne "Piosenki..." zachwycą z pewnością fanów "Frances Ha", "Once" czy "Przed wschodem słońca".
PARYŻ, 13 DZIELNICA, reż. Jacques Audiard, Francja 2021, 106'
Zachwycająca ekranizacja dzieła geniusza komiksu, stylowa, czarno-biała love story, nad którą w roli scenarzystek pracowały Céline Sciamma (jej Mała mama znalazła się w programie tegorocznych Nowych Horyzontów) i Léa Mysius (Ava). Te fantastyczne twórczynie zaadaptowały na potrzeby kina komiksowy hit - Śmiech i śmierć Adriana Tomine'a, album, który ukazał się także w Polsce nakładem Kultury Gniewu. Akcja Paryża, 13. dzielnicy rozgrywa się pośród wieżowców i esplanad paryskiego blokowiska, tutejszego Chinatown. Na tle surowej, brutalistycznej architektury uczucia i ciała bohaterów wydają się szczególnie kruche i podatne na zranienie. Emilie zakochuje się w swoim sublokatorze Camille'u. Ten podejmuje erotyczną grę, ale broni się przed uczuciami - do czasu, gdy poznaje Norę, która ma obsesję na punkcie Amber, tajemniczej dziewczyny pracującej na seks-kamerce. Jacques Audiard misternie krzyżuje i plącze drogi swoich bohaterów i z niebywałą lekkością kreśli na ekranie portret współczesnych kochanków: śmiało otwierających drzwi do swoich sypialni, ale trzymających serca pod kluczem.
MATKI RÓWNOLEGŁE, reż. Pedro Almodóvar, Hiszpania 2021, 120'
Bohaterki filmu, Janis (Cruz) i Ana (Milena Smit), spotykają się na oddziale położniczym. Ta pierwsza jest dojrzałą kobietą, ta druga ledwie przestała być nastolatką. Obie są singielkami, obie czeka samodzielne macierzyństwo. Janis wie, że sobie poradzi, Ana jest pełna obaw. Wydaje się, że ich ścieżki ledwie się przetną, tymczasem więź, która je połączy, okaże się mocna jak pępowina. Jak to u Almodóvara bywa: zbieg okoliczności może stać się przeznaczeniem, a rodzina z wyboru tą, która zaoferuje bezwarunkową akceptację i miłość.
"Matki równoległe" to nie tylko tragikomiczna, intymna opowieść o bólu i blasku macierzyństwa. To również mocny głos przeciw rodzinnym sekretom i ukrywaniu prawdy o przeszłości. I właśnie kobiety, które tworzą pomost pomiędzy przeszłością i przyszłością, okazują się w filmie Almodóvara bezkompromisowymi rzeczniczkami otwartości przynoszącej ulgę i oczyszczenie.