L.U.C to lider, założyciel, współproducent muzyczny, wokalista i autor tekstów Kanału Audytywnego, alternatywnego projektu nominowanego do wielu polskich nagród kulturalnych, m.in. do Ślizgerów, Brylantów Dolnośląskich oraz m.in. do głównej nagrody Fryderyka w 2005 r.
To także autor i współautor kilkunastu wideoklipów. Od pierwszego nakręconego teledysku L.U.C co roku otrzymuje nominację na festiwalu polskich wideoklipów w Gdyni, a w roku 2007 zdobył YACHA za kreację aktorską w teledysku do utworu PUKAGASTROFAZY GODZINA feat. Leszek Możdżer i Igor Pudło. Jego ostatni solowy album wydany w Kayax - Haelucenogenoklektyzm, za swą bezkompromisowość, nowatorskość, odwagę, i połączenie 4 galaktyk sztuki (muzyki, liryki, filmu i grafiki), zdobył szacunek i uznanie u wielu dziennikarzy.
RAHIM to kultowa postać ambitnego, lirycznego hip-hopu, prekursor i admirał polskiego psychorapu. Karierę rozpoczął w 1995 r. wraz z zespołem 3-X-Klan, z którym zadebiutował na "Księdze tajemniczej" Kalibra 44, a w 1997 r. wydał album "Dom pełen drzwi". W 1998 r. połączył swe siły z Magikiem (ex. K44) oraz Fokusem (ex. Kwadrat Skład) i po 2 latach światło dzienne ujrzał ich album "Kinematografia" sygnowany nazwą Paktofonika.
Projekt odniósł ogromny sukces i uzyskał status ponadczasowego, podbijając polski rynek muzyczny. Następnie Rah podjął się wyprodukowania ostatniej płyty Peefki ("Archiwum Kinematografii") oraz swego producenckiego albumu ("Experyment: PSYCHO"). W 2005 r. założyli projekt Pokahontaz, który istnieje do dziś i zdobył m.in. w 2002 r. Złotą Płytę za album „Kinematografia”, Fryderyka za najlepszy album hip-hopowy, 2001r., Asa Empiku za wysoką sprzedaż oraz Magazynek i nominacje do Paszportu Polityki.
L.U.C i Rahim po wspólnej trasie koncertowej Kanału Audytywnego i Pokahontaz nagrali razem utwór pt. „2 pokoje”, który poprzez swoją oryginalną tematykę oraz wyjątkowo udane połączenie 4 galaktyk (muzyki, liryki, filmu i grafiki – jako scenografii) zafascynował różnorodne środowiska wywołując jednocześnie wiele dyskusji.
Ich płyta stała się zbiorem dość obiektywnych spostrzeżeń na temat ludzi jako drobnej koloni, miniwirusa widzianego z większej perspektywy. Jest to jednak nie tyle moralizatorstwo, co namalowany rymami wizerunek współczesnego człowieka i co ciekawszych zjawisk takich jak: hiperkonsumpcja, migracje, kłamstwo, wojna romantyzmu z racjonalizmem, telekomunikacja i technika, wojny, materializm etc...
Głównym producentem albumu jest L.U.C. Płyta jest połączeniem trip-hopu, hip-hopu i dubu z klasyczną harmonią trio smyczkowego i patetycznej sekcji dętej.
W pracy nad krążkiem została wykorzystana zupełnie inna, unikatowa dla hip-hopu technika produkcyjna. Nie jest to bowiem samplowanie, lecz komponowanie tematów i budowanie pełnej harmonii poprzez nagranie żywych instrumentów oraz urządzeń VST.
Można powiedzieć, że będzie to jedna z pierwszych, jeśli w ogóle nie pierwsza płyta orkiestralno-hip-hopowa w Polsce skomponowana od początku do końca przez jednego producenta – kryptokompozytora – jak nazywa siebie L.U.C, który nie zna nut i nigdy nie skończył ani nawet nie rozpoczął edukacji w żadnej szkole muzycznej.
Wspominaliśmy, iż celem płyty jest pewnego rodzaju zwolnienie tempa obecnego życia – dlatego też muzycznie płyta wyraźnie zwalnia by zakończyć się patetycznym i downtempowym utworem „homoxymoronomatura.