XV FORUM KINA EUROPEJSKIEGO "CINERGIA"
4-12 listopada 2010 r., Kino Charlie
Wstęp
Program
Jury
Bilety
Karnety
Akredytacje
Kontakt
Fotorelacja: Gala Otwarcia
Plakat
Spoty
Pliki do pobrania
Oficjalna strona festiwalu: www.cinergiafestival.pl
Strona festiwalu w serwisie
Facebook
i
Twitter
KINO BELGIJSKIE
1) Les Barons (Nabil Ben Yadir), Belgia, Francja 2009
2) Boso, ale na rowerze (Felix van Groeningen), Belgia,Holandia 2009
3) Siemiany (Philip James McGoldrick), Belgia, Polska 2009
4) Altiplano (Peter Brosens, Jessica Woodworth), Belgia, Niemcy, Holandia 2010
5) Człowiek pogryzł psa (Remy Belvaux), Belgia, 1992
6) Kiedy wiatr uniesie piasek (Marion Hansel), Belgia, Francja 2006
7) Moscow-Belgium (Christophe van Rampaey), Belgia 2008
8) Strefa zaginionych (Caroline Strubbe), Belgia, Węgry, Holandia 2009
9) Dubel (Johan Grimonprez), Belgia, Niemcy, Holandia 2009
10) Manneken Pis (Frank van Passel), Belgia 1995
LES BARONS
Les barons
Belgia, Francja/Belgium, France 2009, 111 min
REŻYSERIA/DIRECTOR Nabil Ben Yadir
SCENARIUSZ/SCREENPLAY Nabil Ben Yadir, Laurent Brandenbourger, Sébastien Fernandez
ZDJĘCIA/CINEMATOGRAPHY Danny Elsen
OBSADA/CAST Nader Boussandel, Mourade Zeguendi, Jan Decleir, Julien Courbey, Mohamed Fellag, Edouard Baer
PRODUKCJA/PRODUCTION Entre Chien et Loup, Samsa Film, Liaison cinématographique
Debiutancka belgijska fabuła poruszająca problematykę uprzedzeń i przesądów wobec imigrantów z Afryki Północnej ze strony społeczeństwa Zachodu, integracji oraz problemów, z jakimi borykają się robotnicze dzielnice Brukseli. Pod przykrywką lekkiej, bezpretensjonalnej komedii, pełnej zgryźliwego humoru, w świeży i niebanalny sposób podejmuje tak ważne kwestie, jak rasizm, dziewictwo i religia, wpisując się w dyskusję o wyzwaniach europejskiej wielokulturowości.
A debut Belgian feature which happily explodes our preconceptions about the North African community, integration, Brussels and its working-class areas. Nabil Ben Yadir serves up wisecracks with a generous dose of cheeky humour and biting verve, taking the edge off difficult subjects, such as racism, virginity and religion. Beneath its aura of popular comedy, the film is surprising and full of original ideas.
Nabil Ben Yadir Belgium film director and actor, born in Brussels in 1979.
Nabil Ben Yadir Belgijski reżyser i actor, urodzony w Brukseli w 1979 roku.
Filmografia:
- 2008 - Les Barons
- 2007 - Les Barons, le teaser
- 2005 - Sortie de Clown
BOSO, ALE NA ROWERZE
De Helaasheid der dingen/ The Misfortunates
Belgia/ Belgium, 2009, 108 min.
REŻYSERIA/DIRECTOR: Felix Van Groeningen
SCENARIUSZ/SCREENPLAY: Christophe Dirickx, Felix Van Groeningen
ZDJĘCIA/CINEMATOGRAPHY: Ruben Impens
OBSADA/CAST: Pauline Grossen, Kenneth Vanbaeden, Valentijn Dhaenens, Natali Broods
PRODUKCJA/PRODUCTION: Dirk Impens
Trzynastoletni Gunther Strobbe mieszka w domu swojej babci z ojcem, listonoszem i trzema stryjami. Jednak atmosfera panująca w domu daleka jest od klasycznego rozumienia ciepła domowego ogniska. Codziennością są szalone alkoholowe libacje, bezwstydne ekscesy z kobietami i niekończące się próżniacze życie... Rodzina Strobbów przekonana jest o prześladującym ją niefortunnym pechu, możliwym do pokonania wyłącznie śmiechem. Czy młodemu chłopcu uda się uniknąć losu męskiej części rodziny?
Film otrzymał wyróżnienie specjalne od Międzynarodowego Stowarzyszenia Kin Artystycznych (CICAE) w Cannes.
Gunther Strobbe, 13, lives with his father and three uncles at his grandmother's.
There, he daily faces enormous quantities of alcohol, picking up women and shameless hanging out and doing nothing. The all-male family lives in the filthiest shack in the unsightly town of Reetveerdegem by the principle: "God created the day and we party our way through it." Everything points to Gunther suffering the same fate. Or will Gunther yet manage to escape his misfortune?
Film won in 2009 C.I.C.A.E. Award - Special Mention in Cannes Film Festival.
Felix van Groeningen graduated with a Master Audiovisual Arts from the KASK in Ghent. He made a few short films and wrote and directed various theatre pieces. After various detours through the cultural world, Felix decisively chose to return to his first love: making movies.
Felix van Groeningen studiował sztuki audiowizualne na KASK w Ghent. Nakręcił kilka filmów krótkometrażowych, a także napisał i wyreżyserował kilka sztuk teatralnych. Po próbach obcowania z różnymi dziedzinami kultury powrócił do swojej największej miłości: robienia filmów.
- 2009 - The Misfortunates
- 2007 - Dagen zonder lief
- 2004 - Steve + Sky
- 2001 - Bonjour Maman
- 2000 - 50cc
- 1999 - Truth or dare
SIEMIANY
Siemiany
Polska, Belgia/Poland, Belgium, 2009, 18 min
REŻYSERIA/DIRECTOR Philip James McGoldrick
SCENARIUSZ/SCREENPLAY Philip James McGoldrick
ZDJĘCIA/CINEMATOGRAPHY Nicolas Karakatsanis
OBSADA/CAST Damian Ul, Michał Włodarczyk, Aleksandra Radwańska, Kamil Grenda
PRODUKCJA/PRODUCTION Philip James McGoldrick, Sieber Marly
Prezentowana na wielu festiwalach (m.in. w Seattle) fascynująca opowieść o budzeniu się seksualności wśród dwóch nastoletnich chłopców w warunkach konserwatywnej społeczności polskiej prowincji. Andrzej i Michał co roku spędzają razem wakacje w Siemianach. Z biegiem lat ich przyjaźń się rozwija, wzbogacając się o kolejne wspomnienia. Prowincjonalna nuda i poczucie wspólnoty między chłopcami sprawiają, że ich relacja powoli przeradza się w erotyczną fascynację.
Andrzej and Michał are two young teenagers who come together every summer in the small tourist village Siemiany on the countryside. Their friendship has grown into years of great memories. And the boredom of the countryside and the feeling of unity amongst the boys, takes their friendship to a new level of sexually loaded intimacy.
Philip James McGoldrick (born in Warsaw, Poland in 1987) is a Brussels-based filmmaker of Irish nationality. He recently finished his Master's degree in Audiovisual Arts at the RITS in Brussels and is currently promoting his short film debut.
Philip James McGoldrick (urodzony w Warszawie w 1987 roku), mieszkający w Bruksel filmowiec irlandzkiego pochodzenia. Niedawno ukończył wydział sztuk audiowizualnych na RITS w Brukseli i nakręcił swoją debiutancka fabułę.
- 2009 - Siemiany
ALTIPLANO
Altiplano
Begia, Niemcy, Holandia/Belgium, Germany, Netherlands 2010, 109 min
REŻYSERIA/DIRECTOR Peter Brosens, Jessica Woodworth
SCENARIUSZ/SCREENPLAY Peter Brosens, Jessica Woodworth
ZDJĘCIA/CINEMATOGRAPHY Francisco Gózon
OBSADA/CAST Jasmin Tabatabai, Magaly Solier, Olivier Gourmet
PRODUKCJA/PRODUCTION Cecilia Carrasco
Obsypana nagrodami na międzynarodowych festiwalach poruszająca historia o ofierze i odkupieniu w malowniczej sceneria Andów.
Grace, pracująca jako fotograf wojenny, pod wpływem traumatycznego wydarzenia na wojnie w Iraku, decyduje się na zmianę profesji. Jej belgijski mąż, Max, pracuje jako chirurg-okulista w Andach w Peru. Tymczasem wśród mieszkańców pobliskiej wioski Turubamba szerzy się choroba spowodowana wyciekiem rtęci z sąsiedniej kopalni. Saturnina, młoda mieszkanka wioski, traci w jej wyniku narzeczonego. Mieszkańcy wioski kierują swój gniew w stronę lekarzy z zagranicy...
Winner of many international festivals, lyrical tragedy about sacrifice and redemption in the Andes. War photographer Grace, devastated by a violent incident in Iraq, renounces her profession. Her Belgian husband, Max, is a cataract surgeon working at an eye clinic in the high Andes of Peru. Nearby, the villagers of Turubamba succumb to illnesses caused by a mercury spill from a local mine. Saturnina, a young woman in Turubamba, loses her fiancé to the contamination. The villagers turn their rage on the foreign doctors.
Peter Brosens (born in Leuven, Flanders in 1962) is a Belgian filmmaker who has always taken a keen interest in what happens far away from his native land. Brosens' first film is an award-winning documentary filmed in Ecuador in 1992.
Peter Brosens (ur. w 1962, w Leuven, Flandria) jest belgijskim twórcą filmowym od zawsze zafascynowanym tym, co dzieję się z dala od jego ziemi rodzinnej. Jego pierwszy film to obsypany nagrodami dokument "The path of time" kręcony w 1992 roku w Ekwadorze.
Filmografia
2009 - Altiplano
2006 - Khadak
1998 - State of dogs
1992 - The path of time
Jessica Woodworth (born 1971) is a former TV writer-producer-director, now working for cinema with Belgian filmmaker Peter Brosens. Before this stage in her career Jessica Woodworth had worked for television in Hong Kong and Beijing.
Jessica Woodworth (ur. w 1971) jest byłą producentką i reżyserką telewizyjną, obecnie współpracuje z Peterem Brosensem. Przed tym etapem swojej kariery pracowała w telewizji w Hong Kongu i Beijingu.
Filmografia
2009 - Altiplano
2006 - Khadak
1999 - Urga Song
CZŁOWIEK POGRYZŁ PSA
C'est arrive pres de chez vous/ Man bites dog
Belgia/ Belgium, 1992, 95 min.
REŻYSERIA/DIRECTOR: Rémy Belvaux, André Bonzel, Benoît Poelvoorde
SCENARIUSZ/SCREENPLAY: Rémy Belvaux,
ZDJĘCIA/CINEMATOGRAPHY: André Bonzel
OBSADA/CAST: Benoît Poelvoorde. Jacqueline Poelvoorde-Pappaert, Jenny Drye
PRODUKCJA/PRODUCTION: Rémy Belvaux
Przerażenie i okrucieństwo - te dwa słowa doskonale oddają treść kontrowersyjnego belgijskiego filmu porównywanego do Urodzonych morderców Olivera Stone'a. Ekipa filmowa podąża za seryjnym mordercą Beniem śledząc jego ruchy podczas jego codziennych czynności. Ukazuje degradację jaką powoduje przemoc i perwersyjna przyjemności uczestnictwa w aktach okrucieństwa. Realizacja zrywa z konwencją nawiązując do tradycji paradokumentów. Podstawą jest czarno-biały obraz, niedbały montaż, celowe niedociągnięcia czy kamera "z ręki". Ekipa filmowa zostaje wciągnięta w tą orgię przemocy i zaczyna pomagać mordercy...
Film uhonorowano w Cannes Specjalną Nagrodą dla Młodego Twórcy w 1992 roku, otrzymał także nagrodę specjalną na Międzynarodowym Festiwalu filmowym w Toronto.
A camera crew follows a serial killer/thief around as he exercises his craft. He expounds on art, music, nature, society, and life as he offs mailmen, pensioners, and random people. Slowly he begins involving the camera crew in his activities, and they begin wondering if what they're doing is such a good idea, particularly when the killer kills a rival and the rival's brother sends a threatening letter. Unlike American media satires, which tend to leave viewers bruised from constant nudging of the ribs-see Oliver Stone's psychedelic, crushingly obvious media satire Natural Born Killers, which literally superimposes the film's issues over the skin of the characters-Man Bites Dog never loses its verité edge or its workaday feel.
Film won in 1992 Special Award of the Youth in Cannes and Metro Media Award in Toronto International Film Festival.
Rémy Belvaux (born in 1966, Namur, Belgium and died in 2006, France) was an actor, director, producer and screenwriter. In 1992 he was with Andre Bonzel and Benoit Poelvoorde director, producer and actor of the Man Bites Dog. The film won Belvaux and Bonzel the Special Jury Prize at the 5th Yubari International Fantastic Film Festival in February 1994.
Rémy Belvaux (ur. w 1966, w Namur, Belgia i zm. w 2006, we Francji) aktor, reżyser, producent i scenarzysta. W 1992 wraz z Andre Bonzelem i Benoit Poelvoorde'm reżyseruje i produkuje film "Człowie pogryzł pas", który w lutym 1994 roku zdobywa dwie nagrody podczas 5 edycji Międzynarodowego Festiwalu Filmów Fantastycznych w Yubari.
Filmografia:
- 1992 - Człowiek pogryzł psa
- 1987 - Pas de C4 pour Daniel Daniel
KIEDY WIATR UNIESIE PIASEK
Si le vent souleve les sables/Sounds of Sand
Belgia, Francja/Belgium, France 2006, 96 min
REŻYSERIA/DIRECTOR Marion Hänsel
SCENARIUSZ/SCREENPLAY Marion Hänsel
ZDJĘCIA/CINEMATOGRAPHY Walther van den Ende
OBSADA/CAST Issaka Sawadogo, Carole Karemera, Asma Nouman Aden
PRODUKCJA/PRODUCTION A Man's Films Productions, A.S.A.P. Films
Pustynia stopniowo pochłania ląd. Niekończąca się susza powoduje wyschnięcie wiejskiej studni. Zwierzęta umierają. Większość mieszkańców instynktownie opuszcza wioskę i rusza na południe. Mimo zagrożenia wojną, Rahne, jedyny, który umie czytać, postanawia razem z żoną Mouną i trojgiem dzieci wyruszyć na wschód. Kilka owiec, kilka kóz i dromader Chamelle to ich całe bogactwo.
The desert eats away at the land. The endless dry season has caused the village well to run dry. The livestock is dying. Trusting their instinct, most of the villagers leave and head south. Despite the threat of war, Rahne, the only literate one, decides to head east with his three children and his wife Mouna. A few sheep, some goats and Chamelle, a dromedary, are their only riches.
Marion Hänsel (born in Marseille in 1949) grew up in Antwerp, Belgium. She took acting lessons with Lee Strasberg in New York and learned in a circus in Belgium to walk on a tightrope. For her first feature film Le Lit found no producers. Since then she has produced not only their own movies, but also of other, mostly younger directors. 1987 Marion Hansel was in Belgium named "Woman of the Year".
Marion Hänsel (ur. w 1949 roku, w Marseille) dorastała w Antwerpi, pobierała lekcje aktorstwa u samego Lee Strasberga w Nowym Jorku, a nawet nauczyła się chodzić po linie w belgijskim cyrku. Zajmuje się nie tylko produkcją swoich filmów, ale także szczególnym wspieraniem młodych reżyserów. W 1987 Marion Hansel została ogłoszona w Belgii "Kobietą Roku".
Director (Reżyser):
- 2006 - Si le vent souleve les sables, Kiedy wiatr uniesie piasek (Nagroda Specjalna oraz 2 nominacje)
- 2001 - Clouds: Letters to My Son (Chmury)
- 1995 - Between the Devil and the Deep Blue Sea, Między złem a głębokim, błękitnym oceanem (nagroda Jury Ekumenicznego oraz 2 nominacje)
- 1992 - Sur la terre comme au ciel
- 1989 - Maestro
- 1988 -The Quarry
- 1987 - Les noces barbares
- 1985 -Dust (nagroda Srebrnego Lwa oraz 1 nominacja)
- 1982 - Le Lit
- 1979 - Gongola
- 1979 - Sannu Bature
- 1979 - Rakti
- 1979 - Hydraulip II
- 1977 - Equalibres
MOSCOW, BELGIUM
Aanrijding in Moscou/Moscow, Belgium
Belgia/Belgium, 2008, 102 min
REŻYSERIA/DIRECTOR Christophe Van Rompaey
SCENARIUSZ/SCREENPLAY Jean-Claude van Rijckeghem, Pat van Beirs
ZDJĘCIA/CINEMATOGRAPHY Ruben Impens
OBSADA/CAST Barbara Sarafian, Jurgen Delnaet, Johan Heldenbergh, Anemone Valcke
PRODUKCJA/PRODUCTION A Private View
Zauważona na międzynarodowych festiwalach (Cannes, Sao Paulo, Denver) historia czterdziestoletniej, sfrustrowanej kobiety, Matty, przechodzącej kryzys małżeński i nie mogącej znaleźć wspólnego języka z dorastającymi dziećmi. Jakby kłopotów było mało, pewnego dnia przydarz się jej samochodowa stłuczka. Niespodziewanie jednak sprawca wypadku, 29-letni Johnny, okazuje nią zainteresowanie. Matty wikła się w problematyczny romans...
Matty is a 41-year old troubled married woman. Or, as she puts it, her husband is going through a midlife crisis, her oldest daughter is in puberty, her youngest daughter thinks she's in puberty and her son can't find his way into puberty. And, after an accident when leaving the parking place of the local supermarket, her car needs a repair. To her surprise and disbelief, the 29-year old driver whose camion she hits (Johnny), takes an interest in her.
Christophe van Rompaey - Belgium director born in Gent in 1970.
Christophe van Rompaey - belgijski reżyser urodzony w 1970 roku w Gent.
Filmografia:
2011 - Lena (in production, w trakcie produkcji)
2008 - Vermist (3 episodes, 3 odcinki)
2008 - Aanrijding in Moscou
2005 - Halleluja (8 episodes, 8 odcinków)
2004 - 10 jaar leuven kort
2001 - Oh My God?!
1996 - Grijs
STREFA ZAGINIONYCH
Lost Persons Area
Belgia, Wegry, Holandia/Belgium, Hungary, Netherlands 2009, 109 min
REŻYSERIA/DIRECTOR Caroline Strubbe
SCENARIUSZ/SCREENPLAY Caroline Strubbe
OBSADA/CAST Lisbeth Gruwez, Sam Louwyck, Kimke Desart
PRODUKCJA/PRODUCTION A Minds Meet Production
Rozważania o samotności i wyalienowaniu, przywodzące na myśl filmy Wima Wendersa i Michelangelo Antonioniego. Bettina i Marcus żyją pełną namiętności miłością. Ich domem jest barak pośrodku pola pełnego słupów wysokiego napięcia. Znudzona Bettina prowadzi stołówkę dla miejscowych robotników i tęskni do lepszego życia. Gdy Marcus zatrudnia węgierskiego inżyniera, ich niekonwencjonalny tryb życia przybiera nieoczekiwany obrót...
"Lost Persons Area" is a story about people lost in the meanders of life, resembling the movies of Wim Wenders and Michelangelo Antonioni. Bettina and Marcus, a passionate couple, live in a canteen in the middle of a vast field with endless lines of pylons. Bettina, bored and longing for a better life, runs the canteen for the workingmen. When Marcus hires a Hungarian engineer Szabolcs to become part of his company, their unconventional way of living takes a new turn...
Caroline Strubbe (born 1965) started her filmstudies at the 'Escuela Cinematografica de Barcelona' and continued at the 'IAD' in Louvain-La-Neuve. With her first short fiction 'Melanomen' Caroline won several awards. Two years later her silent midfeature 'Taxi Dancer' received a special mention at the Sundance filmfestival. With the screenplay of her feature film debut Lost Persons Area, Caroline was selected for the EAVE sessions, the Cinemart in Rotterdam and the Berlinale Coproduction Market.
Caroline Strubbe (ur. W 1965 roku) absolwentka 'Escuela Cinematografica de Barcelona' i 'IAD' w Louvain-La-Neuve. Już pierwsza krótkometrażowa fabuła reżyserki "Melanomen" otrzymała kilka nagród, a nastepny film "Taxi dancer" zauważona została na festiwalu w Sundance. Scenariusz jej pełnometrażowego debiutu, Strefy zaginionych", został wybrany do sekcji EAVE, Cinemart w Rotterdamie i na targi koprodukcyjne w Berlinie.
Filmografia:
- 2009 - Strefa zaginionych
- 1997 - Taxi Dancer
- 1992 - Melanomen
- 1989 - Une mouche dans la salade
Frank van Passel Belgium director born in 1964.
Frank van Passel belgijski reżyser urodzony w 1964 roku.
DUBEL
Double Take
Belgia, Niemcy, Holandia/Belgium, Germany, Holland 2009, 80 min
REŻYSERIA/DIRECTOR Johan Grimonprez
SCENARIUSZ/SCREENPLAY Johan Grimonprez
OBSADA/CAST Ron Burrage, Delfine Bafort
PRODUKCJA/PRODUCTION Zap-o-Matik, Emmy Oost, Johan Grimonprez
Brawurowy eksperyment formalny - filmowy kolaż wykonany techniką fund footage. "Dubel" Johana Grimonpreza to dokument o Hitchcocku, który tak naprawdę... nie jest o Hitchcocku, lecz używa jego persony jako lustra - zarówno dla reżysera, jaki dla całej epoki Zimnej Wojny. Ten błyskotliwy film stanowi wymieszanie i połączenie ze sobą rozmaitych wątków i różnych elementów popkultury - reklamy, fragmentów dokumentów, reportaży i informacji telewizyjnych i scen nakręconych współcześnie.
"Double take" is an ingenious found-footage movie investigating the Cold War through the person and technique of Alfred Hitchcock. It uses some materials prepared for a earlier project, television programmes, documents and many archival materials. The film questions how our view of reality is held hostage by mass media, advertising and Hollywood. It puts together many different plots and elements taken from pop culture.
Johan Grimonprez (born in Roeselare, Belgium in 1962) studied at the School of Visual Arts and attended the Whitney Museum Independent Study Program in New York. He's productions have traveled the main festival circuit from Telluride, Los Angeles, Rio de Janeiro, to Tokyo and Berlin. Now Johan Grimonprez lives and works in Brussels and New York.
Johan Grimonprez (ur. w 1962, w Roeselare, Belgia) studiował sztuki wizualne, należał do Nizeależnego Programu Studenckiego Muzeum Whitney w Nowym Jorku. Jego produkcje pojawiły się na kilku ważnych festiwalach filmowych: od tych w Telluride, Los Angeles, Rio de Janeiro, aż po te w Tokyo, czy Berlinie. Obecnie żyje i pracuje w Brukseli i Nowym Jorku.
Filmografia:
- 2009 - Dubel
- 2005 - Looking for Alfred
- 1998 - Dial H-I-S-T-O-R-Y
MANNEKEN PIS
Belgia/ Belgium, 1995, 89 min.
REŻYSERIA/DIRECTOR; Frank Van Passel
SCENARIUSZ/SCREENPLAY: Christophe Dirickx
ZDJĘCIA/CINEMATOGRAPHY: Jan Vancaillie
OBSADA/CAST: Frank Vercruyssen, Antje de Boeck, Ann Petersen, Wim Opbrouck, Stany Crets
PRODUKCJA/PRODUCTION: Dirk Impens
Jedna z najbardziej poruszających historii miłosnych nakręcona w Belgii. Opowiada o uczuciu między dwojgiem młodych osób, które rodzi się podczas przypadkowego spotkania w tramwaju. Doświadczeni losem Harry i Jeanne chcą być razem, jednak miłość to uczucie, które nigdy nie przychodzi do nas w odpowiednim momencie - zawsze pojawia się albo za późno albo za wcześnie. Porównywany do francuskiej Amelii magiczny film zachwyca estetyką obrazu i grą belgijskiej aktorki Antje de Boeck. Pozytywnie zaskakuje muzyka przygotowana przez rockowego twórcę Stijna Meurisa. Historię stworzył Christophe Dirickx, który napisał także scenariusz do innego filmu pokazywanego na FKE "Cinergia" Boso, ale na rowerze.
One of the most touching love stories ever to come out of Belgium. It is the touching story of two people who try to love their lives despite their background and past. Great actors, beautifully shot, and the feelings of the main characters are brilliantly acted. One of the best Belgian movies ever, featuring one of the best belgian actresses: Antje de Boeck. Also a surprising soundtrack from rocksinger Stijn Meuris. If you liked "Amelie", you should try this little movie. Screenpalyer is Christophe Dirickx, who wrote also screenplay to The Misfortunates, which we can see here in FKE "Cinergia".
Frank van Passel Belgium director born in 1964.
Frank van Passel belgijski reżyser urodzony w 1964 roku.
Filmografia:
- 2011 - Altijd tevreden (in production, w trakcie produkcji)
- 2011 - Het varken van Madonna (pre-production, przedprodukcja)
- 2008 - De smaak van de keyser
- 2002 - Villa des roses
- 1997 - Terug naar Oosterdonk
- 1995 - Manneken Pis
- 1993 - De smerlappen
- 1993 - Kan dat met gebakken aardappeltjes?
- 1992 - De sikh-Story
- 1989 - Ti amo
- 1989 - De geur van regen
- 1985 - Martha
|
|
Repertuar
Wydarzenia
zapisy trwają do 4 października! Ważna informacja! październik 2024 - czerwiec 2025
Kino
|