Drogi Widzu, podczas świadczenia usług przetwarzamy dostarczane przez Ciebie dane zgodnie z naszą Polityką RODO.
Kliknij aby dowiedzieć się jakie dane przetwarzamy, jak je chronimy oraz o przysługujących Ci z tego tytułu prawach.
Informujemy również, że nasza strona korzysta z plików cookies zgodnie z Polityką cookies.
Podczas korzystania ze strony pliki cookies zapisywane są zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
W każdej chwili możesz wycofać zgodę na przetwarzanie danych oraz wyłączyć obsługę plików cookies, informacje
jak to zrobić przeczytasz tutaj i tutaj.
Kino-Galeria Charlie, Gutek Film i Best Film mają niebywałą przyjemność zaprosić na pokaz przedpremierowy najnowszego, "cudownie zmysłowego" filmu naszego ulubieńca, Pedro Almodóvara, zatytułowanego "PRZERWANE OBJĘCIA".
Lena (Penelope Cruz) i Mateo (Lluis Homar) zakochują się w sobie od pierwszego wejrzenia. Mateo nie wie, że Lena jest narzeczoną wpływowego milionera, który zrobi wszystko, by zatrzymać ją przy sobie. Nie wie też, że nocami bywa luksusową prostytutką...
Kim naprawdę jest kobieta? Ile jest w stanie poświęcić, żeby być z mężczyzną swojego życia?
Głosy prasy
Jak w klasycznym amerykańskim kinie "noir" z lat 40.-50. romans w "Przerwanych objęciach" jest skojarzony z zemstą, szantażem, zazdrością, zbrodnią oraz tajemnicą ujawnioną po latach. (...). Almodóvar po swojemu ożywia melodramatyczne wątki, oczyszczając je z kiczu, nadając im świeżość odkrycia. (...). Wirtuozersko równoważy czerń "Przerwanych objęć" seksem i humorem. (...) Twórca "Patty Diphusa" mruga do widzów: patrzcie, to ja, może trochę bardziej melancholijny, ale wciąż ten sam.
Tadeusz Sobolewski, "Gazeta Wyborcza"
*
Hiszpański reżyser w "Przerwanych objęciach" opowiada o namiętnościach, miłości, zdradzie, rozczarowaniu i zemście. (...).
Barbara Hollender, "Rzeczpospolita"
*
"Przerwane objęcia" Almodovara to klasyczna, piękna historia miłości kobiety i mężczyzny i hołd złożony urodziwej muzie hiszpańskiego reżysera, Penelope Cruz.
Magdalena Michalska, "Dziennik"
*
Bliższy rozrywkowym filmom Pedro Almodovara, niż tym ambitnym i poważnym.
Kirk Honeycutt, "The Hollywood Reporter"
*
Pełen energii, przestrzeni i zwyczajnie przyjemny film łączący melodramat z komedią i kinem noir bardziej niż jakikolwiek poprzedni. A jednocześnie, dzięki niezwykłej sile kinowego stylu Almodovara, stanowiący spójną całość.
Jonathan Holland, "Variety"
*
Cudowne kino, stylowe i eleganckie, wydobywa z rzeczywistości to co najbardziej fotogeniczne, pokazując ją w sposób oddziaływujący na zmysły.